Voorwaarden
Bestel- en leveringsvoorwaarden
Bestel- en leveringsvoorwaarden zijn van toepassing op alle bestellingen die in de JUPAKAS online winkel worden geplaatst. De voorwaarden worden regelmatig bijgewerkt en vernieuwd.
1.BESTELLING
Op basis van de wensen en behoeften van de klant hebben wij een handige en gebruiksvriendelijke online winkel ontwikkeld. U bent een paar "kliks" verwijderd van uw nieuwe kas. Nadat u het productmodel, het type, het aantal en de gewenste maten, accessoires en kleur heeft geselecteerd, klikt u op de knop "Toevoegen aan winkelwagen". U kunt op elk moment de inhoud van de winkelwagen bekijken door op het winkelwagensymbool in de rechterbovenhoek te klikken. Daar ziet u de producten, prijzen en het aantal artikelen dat u heeft geselecteerd. Nadat u de producten heeft geselecteerd, klikt u op "Winkelwagen bekijken" om het betalingsproces te starten.
2.Betaling
De betalingsvaluta is EUR (euro).
Paypal en Klarna Checkout garanderen een gemakkelijke en snelle kaartbetaling (VISA, Master of American Express) voor de bestelling in de vorm van achterafbetaling of gedeeltelijke betaling in uw Paypal- of Klarna-gebruikersaccount. De dienst is beschikbaar voor zowel rechtspersonen als particulieren.
Indien u vragen heeft over de betaalmethoden, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via e-mail info@jupakas.nl
3. Belangrijke informatie voordat u bestelt
Om de servicekwaliteit te garanderen, verzoeken wij u zorgvuldig het volgende te controleren voordat u voor uw aankoop betaalt: producttype, hoeveelheid, prijs (EUR inclusief BTW) en verzendkosten.
4.Bestellingsbevestiging
Wanneer JUPAKAS een bankbevestiging van betaling ontvangt, wordt er een orderbevestiging verzonden naar het door u opgegeven e-mailadres.
Orderbevestiging omvat het volgende:
Klantnaam, achternaam/bedrijfsnaam;
Contactgegevens van de verkoper;
Beschrijving van de goederen, afbeeldingen, aantal eenheden en prijs (EUR inclusief BTW);
Orderbedrag (EUR inclusief BTW), inclusief transportkosten;
Betalingswijze;
Aankoopdatum;
Geplande leverweek;
Bezorgadres;
Bestellingsnummer;
Munteenheid;
Informatie over bestellen en de uitvoering ervan.
5.Prijzen
Alle prijzen zijn in EUR (euro), inclusief BTW.
JUPAKAS heeft het recht om prijzen zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen. Dergelijke wijzigingen zijn niet van toepassing op bestellingen die vóór de wijzigingen zijn geplaatst.
6. Keuze uit ontwerp en materiaal
JUPAKAS volgt markttrends, eisen en vraag. De producten zijn alleen uitgerust met hoogwaardige materialen, mechanismen en andere details. JUPAKAS heeft een succesvolle samenwerking ontwikkeld met Europa's grootste fabrikanten van componenten voor aluminium onderdelen, glas en andere materialen, voortdurend op zoek naar nieuwe materialen en oplossingen om de productkwaliteit te verbeteren. JUPAKAS streeft ernaar klanten een breed scala aan productontwerp- en accessoireopties te bieden.
De productafbeeldingen op onze website zijn uitsluitend ter informatie en kunnen afwijken van de daadwerkelijke producten.
7. Levering
De producten worden afgeleverd op het afleveradres dat u bij uw bestelling heeft opgegeven. Indien toegang en lossen van de goederen per vrachtwagen op het opgegeven adres niet mogelijk is, moet de klant zorgen voor de dichtstbijzijnde mogelijke loslocatie en de klant hiervan vóór de levering op de hoogte stellen.
U wordt per e-mail op de hoogte gebracht op dezelfde dag dat het product door JUPAKAS SIA wordt verzonden en het transportbedrijf neemt voorafgaand aan de levering contact met u op om de levertijd, leveringsdatum en locatie te bevestigen.
De klant moet bij de levering aanwezig zijn en onmiddellijk het aantal eenheden controleren, de conformiteit van de producten met de specificatie vermeld in de bestelling, en of er geen schade is ontstaan tijdens het transport. Wanneer de goederen bij u zijn aangekomen, dient u, voordat u op de pakbonnen schrijft, te controleren of er geen schade aan de goederen is ontstaan. Mocht er toch sprake zijn van schade, dan dient de chauffeur dit op de afleverbonnen te schrijven en dient u direct contact op te nemen met onze klantenservice. Meld schade of fouten die je na ontvangst ontdekt zo snel mogelijk, bij voorkeur binnen 5 dagen na ontvangst! Het is daarom belangrijk dat u de goederen direct na levering uitpakt en uw producten zorgvuldig inspecteert. Bij retourzending van de klant naar ons is de klant verantwoordelijk voor schade die tijdens het transport kan ontstaan.
8.Levertijd
De verwachte levertijd voor een aluminium kas is 3-5 weken, voor een houten kas is dit 5-6 weken vanaf het moment van ordergoedkeuring. Houd er rekening mee dat de levertijd kan variëren afhankelijk van de bestelspecificatie, speciale klantbehoeften, productselectie en bestelomvang.
Indien er een vertraging in de levering optreedt, zullen wij u hiervan per e-mail of telefoon op de hoogte stellen. U als klant heeft bij leveringsvertragingen altijd het recht de aankoop te annuleren indien wij u hiervan niet op de hoogte hebben gesteld en de leveringsvertragingen langer duren dan 4 weken. Wij doen altijd ons best om uw bestelling uit te voeren.
9. Annulering en wijziging van de bestelling
De consument heeft een herroepingsrecht van 14 dagen vanaf de datum van levering. Gedurende deze termijn kan de consument het product zonder opgave van reden retourneren. Om dit recht uit te oefenen, moet de consument JUPAKAS op de hoogte stellen van zijn beslissing door middel van een duidelijke verklaring in de e-mail info@jupakas.nl . Wij zullen de ontvangst onmiddellijk bevestigen.
De consument moet de goederen binnen 14 dagen na de herroepingsmelding retourneren en is verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren. Wij vergoeden alle betalingen, inclusief bezorgkosten (exclusief eventuele extra kosten bij niet-standaard bezorging), binnen 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van de herroeping. Tenzij anders overeengekomen, zal de terugbetaling plaatsvinden via hetzelfde betaalmiddel, zonder enige kosten.
Let op: Het herroepingsrecht is niet van toepassing op op maat gemaakte of gepersonaliseerde goederen.
10.Klacht
Bestel pas de kasmontage als u de bestelling heeft ontvangen en gecontroleerd heeft of het product klopt en er geen beschadigingen zijn! Wij nemen geen verantwoordelijkheid voor de bestellingen/reserveringen die u bij installatiebedrijven heeft gedaan!
Indien de producten beschadigd blijken te zijn, er onderdelen ontbreken of niet voldoen aan de parameters vermeld in de orderspecificatie, dienen aanvragen schriftelijk te worden ingediend en te worden verzonden naar info@jupakas.nl. De klacht dient vergezeld te gaan van foto’s en een toelichting van de geconstateerde gebreken of tekortkomingen. Wij verzoeken u het artikel te controleren zodra u het ontvangt en mocht er iets niet in orde zijn, neem dan direct, bij voorkeur binnen 5 werkdagen, contact op met onze klantenservice. Het is daarom belangrijk dat u het artikel direct na ontvangst zorgvuldig uitpakt en inspecteert.
Indien u kunt aantonen dat de kwaliteit van het geleverde artikel niet overeenkomt met de bestelling, is het artikel defect. U bent dan verplicht om zorg te dragen voor het artikel en het in de huidige staat te houden. Wij zijn verantwoordelijk voor eventuele verzendkosten. Normaal gesproken nemen wij geen andere kostenclaims in behandeling dan die welke direct door de fout zijn veroorzaakt. De consument kan gedurende maximaal drie jaar vanaf het moment van aankoop klagen over gebreken aan het product. De consument moet binnen bekwame tijd nadat het gebrek is ontdekt een klacht indienen.
JUPAKAS beoordeelt klachten binnen 3-5 werkdagen en stuurt de beslissing naar het e-mailadres van de klant. Indien vaststaat dat de schade door JUPAKAS is veroorzaakt, wordt vervanging of reparatie van de producten of productonderdelen gegarandeerd. JUPAKAS betaalt de schadevergoeding voor klachten niet contant.
11. Garantie
JUPAKAS is trots op haar hoogwaardige producten en verzorgt deze elke dag via verschillende productie- en controleprocessen. Dit wordt bevestigd door een garantie van 2 jaar tegen functionele gebreken voor houten en aluminium huizen. De garantie treedt in werking op het moment van ondertekening van het leveringsdocument. De garantie zorgt ervoor dat onderdelen of accessoires van de producten worden gerepareerd of dat defecte producten of onderdelen worden vervangen, rekening houdend met de ontvangen klachten (zoals klachten over structurele functionaliteit, montagefouten, verfkwaliteit, verbuiging van houten onderdelen). De garantie geldt indien aan alle onderstaande voorwaarden voor transport, opslag en werking is voldaan.
12. Gegevensbescherming
Wij bewaren en verwerken uitsluitend de persoonsgegevens die nodig zijn om aan de contractuele verplichtingen te voldoen. Uw persoonlijke gegevens zijn gecodeerd. JUKAPAS heeft geen toegang tot de internetbankiergegevens en andere betalingsinformatie van de klant, aangezien de gebruiker op het moment van betaling wordt doorgestuurd naar een beveiligde pagina in de bank.
Wij maken uw gegevens niet bekend aan derden, behalve in het geval dat de betalings- of creditcardmaatschappijen waarmee wij samenwerken dit vereisen. Wij werken samen met PAYPAL en KLARNA en op hun verzoek geven wij uw burgerservicenummer en uw bestelnummer door wanneer u een artikel heeft besteld in onze E-commerce winkel. Wij slaan uw burgerservicenummer niet op in onze database. Wij verkopen of maken uw persoonlijke gegevens niet bekend aan andere derde partijen. Volgens de Wet Persoonsgegevens mogen persoonsgegevens niet worden verwerkt voor direct marketing als u uitdrukkelijk bezwaar heeft gemaakt tegen een dergelijke verwerking. U heeft te allen tijde het recht om uw toestemming voor de verwerking van persoonsgegevens in te trekken. Verdere persoonsgegevens mogen daarna niet meer worden verwerkt.